smnkl Bnmde 34.hafta benimde çok yanıyordu yemek borum cayır cayır yanıyordu geçiyor ama tekrarlıyordu bu haftalarda normalmişş:/ Şimdide hep karnım gerginn kasılma oluyor ama nst temiz
Elif21 Benimde öyle canım gaviscon iciyorum şurup soğuk süt vs. Ama malesef pek de uzun süreli etkilemiyor doğurana kadar dayanacaz artk hepimize hayrli doğumlar 💕