sumd inanın her an Zikir çekiyorum sabah erken kalktım zaten bi huzursuz oldum ped takılı ha oldum ha olcam diye ama gecikti suan testlerde kafamı karıştırdı kan verip hüsrana uğrarım diye de çok korkuyorum benimde dün sabah geldi işte su gibi daha gelmedi ha oldum diye diye sabah ettim ama yok rabbim bana da nasip etsin bu duyguyu çok bekledim bütün arkadaşlarım Kadir gecesinde dualarında beni eksik etmedi artık bünye olarak çok yoruldum üzülüyorum ilk gebeliğimde Altan muane olmuştum daha çok yeniydi sonra iki gün sonra torba gibi birşey düşürdüm herkes kimyasal gebelik dese de değildi yani o yüzden ilişkiye girmekten bile korkar oldum riskli gebelikse diye bile yani içim biraz kötü oldu sabahki testte birşey görmeyince