Gencbirannis Kızlar 3 gün oluyor doğum yapalı bugun eşim çok güldürdü karnımı tuta tuta gülmemeye çalıştım ama hafif ağrı girdi arada bir de kanama oluyor gibi hissediyorum damla damla sizce sıkıntı olur mu yaşayan var mı 😅😂🫣