bebekannesi06 mucizemmmlk çok şükür yoğunbakımdan çıktı eve getirdik canım fakat hırıltısı ve burun tıkanıklığı devam ediyor hırıltılar 6 hafta devam edebilir dedi doktor. en azından artık evde birlikteyiz sevgiyle daha da hızlı iyileşir inşallah
nursenasu27 Rabbim şifa versin Rabbim düşürmesin oralara inşallah çok zor en basit bi kanın sonucunu beklemek bile çok zorken oraların hali Rabbim ferahlatsın sizi inşallah