Genellikle ikinci doğumda Spinal olup da hissedenler çok oluyormuş çünkü ilinde ne yaşadığını biliyorlar bu doğru mu ben Spinal olmuştum ikincisini de öyle olacağım ama çok korkuyorum ilkinde ben sadece çekiştirmeleri hissetmiştim bu sefer zaten bildiğim için ne hissedeceğimi daha fazla acı hissedersem diye bu sefer çok korkuyorum bende de panik atak var çünkü sizin doğumlarınız nasıldı acaba ?