istanbuldabiizmirli Hial75 yan yatırılmalı olası nefes alma vs sorununa karşılık. Emzirirken bile yan yatıyoruz biz, 8. Günlüğüz
Fuunndaaa Hial75 yan yaptırılmalı arkasından ben havlu ile hafif eğim veriyorm doktor sırt üstü tehlikeli dedi bende 3 hafta önce doğum yaptım öyle yatırıyorm
Busraaaakkk Hial75 ben bu konuyu çok araştırdım bir çok ayrım var bu konuda herkes bir şey söylüyor ama neticede araştırmalarım sonucu bebeğin sırtüstü yatırılıp başının sürekli sağa ve sola çevrilerek yatırılması olduğunu öğrendim.
istanbuldabiizmirli Hial75 evet arkasını da destekliyorum yastıkla. Hastanede bebek hemşirelerinin dediği şekilde devam ediyorum. Sırtüstü yatmadı hiç
Busranur_mnts Hial75 kundak yapıyorum bazen yana meyilli yatırıyorum bazen de sırt üstü yatırıp balını bi sağa bi sola çeviriyorum
minikbebegim06 Hial75 sırt üstü yatırmanız lazım başını sağa sola çevireceksiniz sadece kusma olursa yan yatar şekildeyse boğulma riski var
bilsey Doğru olan kesinlikle sırt üstü yatırmaktır. Yan yatış önerilmez çocuğun yüz üstü dönme riski de vardır. Ancak çocuğunuz gözleminiz altındaysa dönmemesi için önüne dönemeyecek şekilde yastık koyabilirsiniz. Amerikan pediatri derneği de sırt üstü yatış önerir. Aspirasyon riskini azalttığını söyler.
bilsey Şöyle de düşünebilirsiniz. Sırt üstü yatarken soluk borusu üstte, yemek borusu alttadır. Bebek kusarsa yerçekimi etkisiyle sıvı çoğunlukla yemek borusuna gider. Ancak yan yatırırsanız her ikisine de gidebilir🙏🏻
buse2507 Hial75 kesinlikle yan, gündüz sağa yatırıyorsam gece sola yatırıyordum kafa şekli için arkasını da yastıkla destekliyordum
kizmizimavi Hial75 ben korkumdan reflu yastığında ve yan yatirmistim ilk bebeğimi bu bebegimde de aynı şekilde yaparım
hepoyleolurzaten__ Hial75 Benim bebiş kuvezde kaldı oradaki hemşireler bebegi düz yatirin diye eğitim veriyorlar ama bana hiç güvenli gelmediği için yan yatıyorum ben arkasına destek koymuyorum 15 günlük
zynpknt Hial75 sırt üstü ama kafası yan olcak şekilde komple yan yatırıldığında doku zedelenmesi ve yüzüstü dönme olabiliyomuş bide imkan varsa eğimli yatırın reflü yatağı kullanabilirsiniz
kaplanseren Hial75 Annem bi uyuduğunda sağa yatırtıyor uyandı emdi tekrar uyurken sola yatırtıyor, vardır bi bildiği 🙂
suragungor Hial75 bebegim 45 gunluk ilk gunden beri sirt ustu yatiriyorum kendi zaten basini saga yada sola ceviriyo dumduz yatmiyo kustugunda sut agzinin yanindan yana dogru akiyor beslendikten sonra gazini cikaramazsam yan yatiriyorum sirtini battaniyesiyle destekliyorum reflu yataginda hafif egimli yerde yatiriyorum dumduz yerde yatmiyor yastik kullanmiyorum
sudeli4 Hial75 ben ilk çocuğumu hep sırt üstü yatırdım doğrusunun da bu olduğunu biliyorum. Başını sağa sola çevirerek sürekli kontrol ediyorduk