Oyku29 Kızlar bat 20 Mart 18 martta peçeteye sildiğimde sadece 1 damla pembe kan geldi. Adet oldum sanıp ped taktım ama 2 gündür devamı gelmedi hatta beyaz akıntıya döndü. Adet ağrılarım devam ediyor. Ne demek oluyor şimdi bu ?
Medineklndr Oyku29 şimdi test varsa elinizde yapabilir siniz gebelik varsa silik te olsa çıkacak tır buraya da foto atarsınız bskarız
kps Oyku29 pembe, gül kurusu,kahve ve tonları yerleşme kanamasıdır. Kırmızı kan(taze kan) sıkıntılı kandır. Test yapın yerleşme kanaması ise mutlaka çıkacaktır.
morcivert11 Oyku29 benmkide bat 20 idi 2 gündür lekelenmem vardı kahve tonlarında adet sanıp ped taktm fakat 2 gündür kanamaya dönmeynce şüphelenip test yaptm sabah çok silik çizgi gördm.İnşallah sizdede vardır😊 yumurtlama gününüz neydi
Oyku29 morcivert11 Ovulasyon testinde tam piki göremedim ama 6-7-8 martta yumurtlama oldu gibi değerlendirdik o günleri de. Hayırlı olsun sizin Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ☺️
Oyku29 Medineklndr eve gidebilsem bakıcam da ama başka hiçbir belirti yok ya göğüs agrısı vs o yüzden çok ümitlenemiyorum
mervenurmutlu Aynı şeyi yaşadım 2 gün leke geldi adet oldum sandım devamı gelmedi test yaptım silik çıktı kan testinde öğrendim hamile olduğumu