Kızlar merhaba 32.haftadan beri erken doğum riskim var nstde benim hissetmediğim sancılar çıkıyordu şuan 37+2 olduk çok şükür yarım santim açıklığım var rahim ağzı yavaş yavaş kısalıyor en yakın randevu tarihim pazartesi günü bir süredir mantar enfeksiyonum vardı fitiller vs kullandım ama tam anlamıyla geçmedi bir süredir de bu akıntı ile birlikte sanki su geliyor su sızması böyle birşey mi ben hep bi anda su bosalacak muhakkak farkederim diye düşünüyordum ama sızma durumu da varmış bunu nasıl farkedicez ben anlamadım doktor her kontrolde suyu iyi falan dedi ama yine de endişe ettim bugün yine iç çamaşırım ıslandı akıntıdan mı yoksa su mu sızıyor asla anlamadım nolur bi akıl verin yardımcı olun su sizintisi olsa sancılarım başlamaz mı doğum başlamaz mı