Tecrübelerinizi anlatır mısınız kızlar benim ilk başka merkezde sadece 3 normal embriyo elde edebildik. Bu sefer farklı bi yerde başladım yarın 5.günle ilgili bilgi verip donduracaklar. Sizin kaç toplandı kaçı döllendi kaçı 5.güne ulaşıp pgtden sağlıklı geldi