iclalbak Ben grip oldum beneğimde 12 günlük onunda burnu tıkandı fizyolojik serumla siringa ile burnuna sıksam bir sorun olur mu
biryolculuk iclalbak ayrıca ben grip olunca maske takıp öyle emziriyordum bebişi böylece elimden geleni yapmış oluyordum opmeyin bence olabildiğince temas etmeyin zaten pek mümkün değil
Mamiko_2020 iclalbak dikkat edin bizde ki grip bebeklerde rsv virüsü olarak geçiyor ve yoğunbakıma alıyorlar 9 günlükken kızım 1 hafta yatmıştı şuan 36 günlük.Hırıltı beslenmede zorluk sürekli burun akıntısı varsa doktora gidin test yaparlar bebişe
biryolculuk Doktorunuza sorun bence benim 3üncü ayina giriyor ben yapıyorum ardından da aspiratör ile de temizliyorum