gebesbiranne Kızlar 38 haftalık olduk sabah tuvalete gittiğimde hiç hissetmemiştim ama bir fincan kadar bi suyum gelmiş ağrım sancım yok ben egzersiz mi yapsam acaba hemen hastaneye gitmek istemedim yoksa yatsam mı kaç güne doğar bilginiz varmı ne yapmalıyım
_gecekusu gebesbiranne suyunsa hastaneye git canım enfeksiyon kapma riski yüksek oluyor muayene eder ona göre bilgi verir doktor
minikbebegim06 gebesbiranne su gelmesi durumunda beklemeden hastanrye gitmeniz lazım enfeksiyon kapabilir bebek
gebesbiranne peroksizom hayır gitmedim hep yattım devamı gelmedi bir kere geldi bebeğin hareketlerini takip ettim kendimi hiç yormadım şuana kadar pazartesi yada Salı günü doktorum geldiğinde gideceğim