dezavantajları Trafik son üç yıldır çok kötü durumda. 10 km yolu bir saatte anca gidebiliyorsun. Bir de gerçekten pahalı bir şehir, kira bakımından, meyve sebze bakımından. Avantajları ise yine oturduğun konuma bağlı olarak; ben güvenli bir şehir olduğunu düşünüyorum ve güvenli çocuk yetiştirmek için uygun bir şehir. Ayrıca düzenli bir şehir. Yani bence yaşanılabilir bir yer canım Ankara💞💞