Papatya-18 37+5 haftalık hamileyim belim ağrıyor sanki böyle adet olucak gibi ara ara doğum yakın mıdır acaba ?
ilkannelik1 Papatya-18 bendede aynısı oldu iki gecedir hem belim hemde regl gibi acile gittik nst ye sancı çıkmadı yalancıymış, ağırlaştıkça ne zaman nasıl gelecek diye endişeleniyorum birazda
gokce2544 Papatya-18 beni de aynı hafta bel ağrısı sürekli adet ağrısı gibi 2 gündür birde dün ayaklarım şişti karnımda da sertleşme var ama girip çıkan ağrı değilde sürekli bir ağrı doğum sancısı mı acaba
sara29 Sancı karından başlayıp beline doğru giden bir ağrı gibi.. sancılı oluyor bilemedim doktora görünmekte fayda var
Papatya-18 gokce2544 işte benim de öyle bugün canım 3 4 gündür var benım de ama adet sancısı gibi aynı