meinbaby_ Affedersiniz ama Sümüksü akıntı geldi . Bu nişan mı acaba yoksa normal akıntı mıdır . Bu haftalarda var mı böyle yaşayan . Biraz bira ağrım da oluyor sanki . Bu arada herkese hayırlı bayramlar 🙏🏻
arselmomss meinbaby_ nişan değildir bu haftalarda doğum provası tarzı ağrılar olur. nişan olsa mutlaka ayırt edersiniz acaba mi ikileminde kalmazsınız rahat olun bu haftalar en sancılı haftalar bence ben bu haftalarda zorlandığım kadar 40. haftamda bşle zorlanmadım ilk gebeliğimde :)
sara29 Aynı haftadayız.. nişan katı oluyo biraz slime gibi. Ve kahverengi pembe renkli oluyor.. bende öyle olmuştu
meinbaby_ arselmomss evet ya çok zor. Benim ikinci gebeliğim ama ilkinde hiç bu kadar zorlandığımı hatırlamıyorum