elifinsureci İlk ultrason görüntümde kese var embriyo yok normal mi? İlk adetimi 10 şubat ta olmuştum
gebeyimgebesin elifinsureci 5+3 haftalık oluyor daha erken iki hafta sonra git hem bebeği hem kalp atışını duyarsın
Noyimommy elifinsureci ben de o haftalarda gitmiştim sadece kese vardı 2 hafta sonra gittiğimde hem bebiş hem de kalp atışı görmüştük
cccrn000 elifinsureci benim de son adet tarihim 10 Şubat ama ultrason ile hiçbir şey gözükmedi betam da çarşamba 443 bugün 891 çıktı pazar tekrar kan vericem