Eddy7413 Selam kızlar adetim 4 gün gecikti. Kasık ağrım vardı olurum diye bekliyordum bugün test yaptım 4. Dk da böyle. Innovita ovülasyonun içinden çıkan gebelik testi ile yaptım ve ilk idrarla değil. Sadece 1saat sıvı alımını kestim öyle yaptım. Sizce Innovita yanıltır mı 