Ozlem1997 6 mart tarihinde yumurtlama oldum ,bugün 20 mart bir test yaptım negatif çıktı. Testi daha erken mi yaptım acaba? normal gebelik testi yaptım .
egosunannesi0 Ozlem1997 son adet tarihin ne zaman canım ? Benim 2 gün var regle 3-4 tane test yaptım farklı marka silik çıktı hep
motherof3son Ozlem1997 beklenen adet tarihinden 6 gün öncesine kadar hassas testler var ona göre yapın bence yumurtlamadan sonra 14 ve 17. Günde tekrarla
yamrr_ars egosunannesi0 vardır o zaman inşallah ben de yaptım ikisi çok silik çıktı 1 gün gecikmeyle çift oldu