Melikemercimek ben de aynı durumdayım. 39+4deyim ve 4 gündür 3 cm açıklığım var. Nstde sancı çıkıyor 40-50lerde ama ben hiçbir şey hissetmiyorum resmen sıfır ağrı sancı. Pazartesi günü 40 hafta doluyor. Doktor pazartesiye kadar gelmezse sunni sancı deneriz, ama baktık ona rağmen ilerlemiyor, bebeği çok strese sokmadan sezaryene döneriz dedi. Ben de merakla bekliyorum sonumuz nasıl olacak