gedikkkk 22+3 haftalık hamileyim kaç ay oluyo acaba herkes bi şey söylüyor çok arada kaldım doktor bir de bir hafta önde olduğunu söyledi
dgngr gedikkkk valla benim de kafam karıştı. Herkes kaç aylık diyo ben hafta diyom. Ama 5 inden 5 ine hesaplıyım bari diyorum. 9 ag 10 gün 40 haftalıkken tamamlanıyo. 40 hafta aslında 10 ay ediyo. Millet cagil sancak diye çekiniyorum😂
mervekalkann gedikkkk 6. Ay ınıza girmiş oluyorsunuz. 1 hafta önde olması ile ölçülmüyor önemli olan son adet olduğunuz gün ay.
gerigeldik gedikkkk adetinize göre hesaplayın haftanıza göre değil. Mesela en son 1 ocakta adet oldunuz diyelim, 1 Şubatta bir aylık, 1 Martta iki aylık oldunuz gibi hesaplayın
NobleMom gedikkkk 5 ay 1 haftalık oluyor. Yani 6. ayın içindesiniz. Ultrason ölçümleri tahminidir ve sürekli değişir. Kafanızı karıştırmasın ✨🤍
defnosunannesi_ gedikkkk bende bilmiyorum sürekli bakiyorumi internetten hepsinde farklı şeyler gösteriyor şuanda 26+3 oldum mesala 27. Haftada mi 7 aylık olucak veya 28. Haftadami onu bilmiyorum soranada 1 hafta sonra 7 aylık olucak diyorum .