newmom____ Kızlar testim pozitif çıktı 3 tane yaptım ama adet oldum sanırım ilk gün yoğun kanama vardı sonrasında leke olarak geldi sizce ne yapmam gerekiyor kan verdim 2.30 çıktı betam
sibely12 Kimyasal olabilir test pozitiftir adet olduysanız betanız düşüşe geçmiş kimyasal gebelik geçirmişiniz