NobleMom melilo1607 Bilimsel bir teori değil 🙂 Burada ki annelerimiz kese şekli yuvarlak olduğu zaman erkek, daha yayvan fasulye gibi olduğu zaman kız yorumunu yapıyorlar. Tamamen rahmine dayalı yani kesinlik içermez 🥰🤍