NobleMom morcivert11 Çizgi var ama çok silik. Rengide pembe değil sanki. Umarım vardır Bayram şekeri niyetine 🥰🤍
Missgod morcivert11 bence de var benimde böyle oldu ertesi gün bi daha yaptım hafif koyulaştı sonra bidaha yaptm tam koyulastı bnce bi kaç tane al yap
morcivert11 Bugun adet olmam gerekiyor fakar 2 gündür hafif lekelenmem vardı bu sabah test yaptm bu şekilde çktı yumurtlama günüm 8 mart civarıydı
morcivert11 bebegimle_ben Missgod pazar günü tekrardan idrar testi yapmayı planlıyorm koyulaşmayı takip etmek adına
Esma006 morcivert11 kan ver çıkar canım 2 gün sonra 14.gun oluyor dollenme gerçekleşmiş kana geçmiştir var ise eğer
ryhnccct morcivert11 benimde yumurtlamam 8 martti. 18 martta test yaptim bu sekilde cikti. Bayramdan sonra doktora gidecegim. Hayirli olsun 
morcivert11 ryhnccct evet sizinkide gözüküyor hayırlı olsun😊 Allah sağlıkla ilerlemeyi nasip etsin inşallah