İyi bayramlar kızlar, 21+2 haftalık hamileyim be bebeğim çok hareketliydi 1,5 gündür hareketlerini neredeyse hiç hissetmemeye başladım ve tedirgin oluyorum sola yatıyorum olmuyo tatlı yiyorum olmuyor zaten kaygılı bi hamileyim daha önce 11 haftalıkken kalbi durmuştu. Sizinde böyle olduğu ve sonra düzeldiği zamanlar oldu mu