Kızlar kaç haftalıksınız bizde Almanya’ya yeni geldik sayılır burada doğum yapıcam sistem vb herşeyi aşırı ilginç geliyor birbirimizi bilgilendirsek olur mu bu arada 13. Haftadayım 12 de bende harmony yaptırdım tiroidim yüksek çıktığı için doktor risk gördü sanırsam benimkini de 200 Euro’sunu Aok karşıladı cinsiyet için 20 euro vericem bir de normal ultrasyon için 65 euro ödedim sanırım burada toplamda sigorta 3 ultrasyon için ödene sağlıyormış kafamı karıştıran iyi mi değil mi mesela 2 ay sonrayı nasıl beklicem zaten kontrolle ayda bir ve bebek nasıl diye sürekli merak içindeyim