Benim de hem annem babam, hem de kayınvalidem kayınpederim ayrı ayrı bayram harçlığı veriyorlar sağolsun 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🙈🙈🙈 hatta eşim isyanlardaydı ilk evlendiğimiz zamanlar bana niye vermiyorsunuz diye kendi ailesine sen çalışıyorsun ondan diyorlardı 🙈😁😁😁 eşim de veriyor sağolsun b