kubra010712 Esma006 bugün beta 81,1 çıktı normal mi? Ne zaman doktora gitmeliyim? Benim ilk çocukta süpriz oldu hiç böyle bişey yaşamadım🤭
aleyna123f kubra010712 4+1 haftalık hamilesin şuan beta 88 diyorsun 6 haftalıkken git istersen keseyi ve bebeği görürsün duruma göre belki kalp atışını da
aleyna123f kubra010712 beta değerinde normal bence bende 88 ile öğrendim 4 gün sonra 888 olmuştu zamanla artacak inşallah
kubra010712 Esma006 evet pazartesi sağlık ocağında tekrarlicam teşekkürler. Doktora ne zaman görünsem ki?
Esma006 kubra010712 kanama vs sancı olmadığı sürece gitme derim Allah korusun rakam binleri gösterince git keseyi görürsün