Bende de tam o haftalarda başlamıştı kahverengi kısmı dudak çatlağı gibi olmuştu ucu sızlıyordu kaşıntıdan, bol bol nemlendirdim ben hep. Bide evin içinde bile olsa sütyensiz gezmedim. Direk kıyafet daha çok canımı yakıyordu. Şimdi 35.haftadayım, o haftalardan beri hep krem kullandım. Son birkaç haftadır baya bi düzeldi, göğüs ucumdan bazen sıvı da geliyor o mu iyi geldi acaba diye düşünmüyor değilim. Vücut kendini hazırlıyormuş emzirmeye. Emzirmede yara olması konusunda hala endişeliyim ama üstesinden gelicez inşallah. 🤲 Diyeceğim o ki sende endişelenme, vücut kendini bebeğine hazırlıyor, bedenine güven 🌸🥰