EliffG ya benim doktorum epidural yaparız ne acı çekiceksin boşa diyor
Fakat ben istemiyorum
Doğumdan çok epidural olucam zorla yapacaklar die korkuorm
Eşimi ve o sıra ailem yanımda olacak, ağrıdan sapıtsamda sakın epidural demeyin die tembihledim.
İstemiyorum ben. Normal doğum yapacaksam herşey normal ilerlesin istiyorum