ARYa143 Hanımlar, boyu 150 ve altında olup normal doğum yapan var mı? Süreç nasıldı bilgilendirme yaparsanız çok mutlu olurum 🤗
kumsal3437 ARYa143 ben yaptım doktorum yapabilirsin demişti suyum gece gelince gittim hastaneye özeldeki gececi doktor normal doğum yapamazsın dedi dedim benim doktorum yapabileceğimiz söyledi o zaman doktorun gelsin bekle dedi bekledim açılmam 3 cm idi sabaha kadar anca 10 oldu doğum yaptım
kumsal3437 ARYa143 benim 3 dikişim vardı iyiydi kendi sancımla oldugu için kişiden kişiye değişiyor olabilir benim acı eşigim baya düşük canım baya tatlı galiba
ARYa143 kumsal3437 tatlı cana göre 3 dikiş problem değil ya benim gözüm bayağı korkmuş bazı hikayelerden 🙈😊
esc2020 Çocuğunuz yada siz çok kilolu değilseniz doğurabilsiniz kilonuza dikkat edin. Minyon annenşn bebeği de minyon oluyo korkmayn. Sağlıkla gelsimn
esme3066 Valla yengem doğurdu 3 tane. maşallah ilki zordu ama ikinci ve üçüncü dikişsiz oldu. Hem kısa hem kilolu. O yüzden bu iş boya bakmıyor😃
tgcdnzynp benmde bi tanıdığım hem cok kısa hem kilolu ama masallah cok kolay iki normal doğum yaptı kendni hazırla ve odakla psikolojk olarak