tugba0305 Kızlar doğum özel hastanede olunca bebek doğumdan sonra küvöze girerse ayrı ücret alınıyor mu ? Özellerde 28 gün ücretsiz muayene vs bebekten ücret alınmaz gibi birşey görmüştüm sosyal medyada bilgisi olan beyaz deneyimleyen oldu mu
aslmoms tugba0305 hastanelerin anlaşmasına göre değişiyor mesela benim gittiğim hastanede doğum öncesi ve sonrası tüm komplikasyonlar ücretsiz. İnşallah o süreçlere girmeden de atlatiriz merak etmeyin
Zeynepefem tugba0305 evet 28 gun ucretsiz diye bende duydum ama gittigim butun hastanelerde ucret aldilar bizde geçerli degil diyip
tugba0305 aslmoms inşallah ama benim bebeğimde sorunlar olduğunu söyledi doktorlar o yüzden o ihtimali düşünmem gerekiyor ve küvöz ücretleri günlük işliyormuş maliyeti gücümüzü aşar
tugba0305 Zeynepefem bahaneleri o oluyor zaten ve o an can söz konusu olduğu için nasıl olsa kabul edecek deniyor ama maddi durum olmayınca da sıkıntı işte
aslmoms tugba0305 sorun bar dedilerse eğitim araştırma vs öneririm ben. Ücret için değilde bakım için
semahayall tugba0305 asla ama asla alınmıyor , ilk 28 gün ücretsiz , aldılar diyenleri hayretle okuduk , vermeseydiniz arkadaşlar , olay çıkarsaydınız , şikayetçi olsaydınız
ikinciyesekeranne tugba0305 yoğun bakımlar ücretsiz zaten küvözde yoğun bakım olduğu için ücretsiz. Ekstra dışardan doktor vs gelir bir sıkıntı için veya özel testler oluyor filan o durumda para ödersiniz sadece
tugba0305 ikinciyesekeranne bazı hastaneler bu prosedür bizde geçerli değil diyormuş o yüzden şaşırdım
Fuunndaaa tugba0305 ilk 28 gün muayenede ücretsiz ben özelde doğum yaptım ama bir iki gün öncede gittim yine daha 28 gün dolmadı muayene olduk tekrardan sektereter ilk 28 gün herşey ücretsiz dedi sadece SGK katılım payı alınıyor 60 TL , ki zaten bu devletin yaptığğ bir uygulama ücret talep edilse bile yasal değil SGK ya şikayet edebilirsiniz
aframoms13 tugba0305 bende de 28 gün benden ve bebekten alınmadı hatta aynı hastanede sarılıktan hastanede yattı 2 gün ben de yanındaydım o süre zarfında da hiçbir ödeme yapmadık işitme testi vs hepsi ücretsizdi
tugba0305 aframoms13 hangi şehirde hangi kuruma gittiniz? Doğum paketi mi almıştınız yoksa sadece doğum zamanı gidip doğum yapıp çıktınız mı
Mugi Hanımlar peki ben devlet hastanesinde doğum yapcam eve taburcu olduktan sonra kontrollerini herhangi bir özel hastanede ücretsiz yaparlar mı yoksa orda doğum yapmak mı gerekir
ikinciyesekeranne tugba0305 yok öyle bir şey diyorsalar zaten direkt sağlık bakanlığına bildirin derim ben