ben kızımı 15 aylıkken sütten kestim su an 3 yasında. bu 2. gebeliğim ve hamileliğimde oluştu. ilk zamanlar ucu vardı ve akıyordu başta sivilce sandım hormonlara bağlı sonra ucu kapandı ama şişlik büyümeye devam etti. tam sağ göğsümün koyu olan kısmında bir meme başı büyüklüğünde sert ve ağrılı bir şey. ayrıca ne zamandır göğüs uçlarımda bi kabuk farkediyordum ben onu ellemiyim süt yağı vs vücut kendini bebeğe hazırlıyordur diyordum ama internette iltihap olabileceği yazıyor ve ben onu az önce tırnağımda soydum katman katman çıktı yani. ben kadın doğuma mı görüneyim genel cerrahiye mi gideyim daha önce başına gelen var mı? normal midir yoksa göstermem gerekir mi? chatgpt süt kanallarının tıkanmasından da olur diyor diğer göğsümde de var ama o kadar büyük ve ağrılı değil.