39+0 Çok stresli bir gün geçirdim çok ağladım ve vücudumu çok kastım maalesef. Dün hiçbir sorun yoktu ama bugün ara ara ağrı girdi ayakta duramayacağım kadar. Sonra dinlendim geçti. Bir de aşağıya baskı çok arttı. Ayağa kalkınca doğrulamıyorum. Ama bayramdan sonraya kadar beklemek istiyorum doğum için. Bu belirtiler doğum yakında başlar mı demek oluyor? Ne yapmalıyım başlamaması için?