suzan1234 29 haftalığız ağrılarım vardı zaten ama çok şiddetlendi belimde ve vajina bölgesinde çok ağrı var ikinci gebeliğim ama ilkinde böyle şeyler yaşamadığım için bilmiyorum
mrsaydemir suzan1234 ben de 29 haftalıgım bi kaç gün önce öyle olmuştum biraz kendimizi de yorarsak böyle durumlar olabılıyor. büyüdükçe baskı yapıyorlar. ama ben dün doktor randevum vardı. çok şükür rahim ağzı falan kapalı yani. endişe etmeyin arada oluyor
akpinareda Bende de oluyor otururken yürürken zorlanıyorum bebek aşağı baskı yapıyor o yüzden olabilir canım