Kızlar merhabalar şimdiden herkese hayırlı bayramlar 🌸
26 haftalık hamileyim, öğrendiğim ilk günden beri doğum korkusu yaşıyorum. Sağlıksal durumlar oldum olası beni hep çok korkutmuştur kan aldırmak bile🥲 hiç hamileliğin tadını çıkaramadım bu endişe ve kaygı yüzünden. Doktorum vajinal doğum destekçisi ve öyle planlıyor şuan doğumumu. O süreç beni korkutuyor, ya yapamazsam yönetemezsem nasıl dayanırım vs vs.. Ama hiç ameliyat olmadığım için sezeryani de bi çıkış yolu olarak göremiyorum. Doktoruma da ben sezeryan istiyorum diyemiyorum. Nasıl bi doğum düşündüğümü sorduğunda kendisinin fikrini söyledi çünkü🥹🥲 Doğum hikayeleri dinlemememem gerektiğini hatta çok dinlemek istiyorsam pozitif hikayeler dinleyebileceğimi bu surecin fizyolojik bir süreç olduğunu günü gelince konuşmamız gerektiğini bir şekilde halledeceğimizi söyledi.