Normalde 28-30 günde bir adet olurum. Pco var bende. En son 5 şubatda adet gördüm. 19 Şubat yumurtlama gerekirken 5 Mart da yumurtlamam oldu. Yani normalde adet olmam gereken günde yumurtlamam oldu. Geç yumurtlamanın hamile kalmaya olumsuz etkisi var mı? Geç yumurtlayıp hamile kalan var mı? Hala adet görmedim.