Ben aktüel ürünler arasında bulup Kivi baby almıştım, memnunum,hala kullanıyorum (2 yıl olacak). Bebeğim o kadar yere düşürdü ki artık pert sanırım dediğim zamanda bile bana mısın demedi maşallah sağlam çıktı 😂
En sevdiğim özelliği, 180° dönüyor, mikrofonla konuşabiliyorsunuz, gece görüş özelliği var (ışığa göre kendi otomatik olarak geçiyor), birden fazla telefona bağlayıp izleyebiliyoe ve kayıt yapabiliyorsunuz (telefona kaydediyor). Ben harekete duyarlı alarm modumu kaoaşı kullandım çünkü bebek uyurken dönse yine uyarı veriyordu, zatn izlediğim için her hareketi alarm vermesini gereksiz buldum.
İnternetle çalışıyor, kendi netinizle uzaktan da izleyebilirsiniz. Ben okuldayken evdeki bebişime sık sık bakabiliyordum, gerektiğinde ses de veriliyor bence fiyat performans ürünü tavsiye ederim 👌
Olumsuz yönleri; kamera fişe ilk takıldığında güçlü bir açılış sesi var
Bir de mimikrofonsan ses gönderince ordaki sesi almak için 3-5 sn beklemek gerekiyor.
Ekran için eski bir telefonunuzu kullanabilirsiniz 🤗