Selamlar. Ben yaklaşık 21 gün önce 6. Haftalık düşük yaptım. Tabi büyük ihtimalle geç döllenmeydi ultrasonda 5 haftalık gözüküyordu. Kanama şeklinde gittim ve 3 gün sonrada düşük yaptım. Evde kendiliğinden düştüğü için bir sıkıntım olmadı. Kanamam da düşük sonrası 5 gün sürdü. Ve doktorum 2.5 ay korun dediği için doğum kontrol hapına başladım. Normalde sanırım bunu kullanırken kanama olmuyormuş ama benim 2 gündür hafif lekelenmem oluyor. Bir de en son baktığımda rengi kırmızıya dönüyor gibiydi. Bu şekilde bir durum yaşayan var mı? Bata da 9 gün var takvime göre. Ama hap kullandığım için regl olmamam gerekiyor diye biliyorum. Bilgisi olan yardımcı olabilir mi bu konuda..