Sütüm çok geldiği için akıyordu sağıp buzluğa koyacağım acil durumda kullanırım diye yada ek gıdaya geçtiğinde mamaların içine ondan da katılıyormuş sanırım öyle yapmayı düşündüm. Poşetlere kaç ml koyayım emin olamadım çoğunu 50 ml koydum bazılarına 100 ml koydum. Doğru mu yapıyorum bilmiyorum boşa gitsin de istemiyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz