bklc94 Kızlar önceki gün 14:00 te catlatma ignesi oldum 35 saat sonra iliski oldu 1 saat kadar da kalcada yastık uzandım. Bu şekilde gebe kalabilen var mı yorumlar mIsInIZ Gebelik planlıyoruz tavsiye istiyorum
elf006 bklc94 bn çatlatma iğne üçüncü kez deniyorum iğne sonrası 36. saat demiişti doktorum sonra gün aşırı ama burda bi çok kişi 12-24-36 saatlere dikkat etmiş bu ay öyle yaptım bakalım nasip
mystery94 bklc94 ben 3. Kere denedim olmadı canım bu ay aşılama denicem ama çatlatmayla hamile kalan çok var benim doktorum 24. Saati değerlendir demişti ama genelde 36. Saat diyolar
eylusce bklc94 doğru ilerliyorsunuz. İğneden sonra 36 saat sonra ilişki ve yataktan kalkmayıp biraz uzanmak doğru. Ben 5 kere kullandım iki kere kimyasal gebelik geçirdim maalesef sağlıklı olmadı ama sonuçta tutmuştu. İnş siz sağlıklı sonuç alırsınız
bklc94 evrem07 doktora gittiniz mi siz ve esiniz tahlillerinize bakıldı mı belki de bi bazı degerlerin düzelmesi gerekiyordur ya da hsg falan cekinmediyseniz onu cekilebilirsnz
Elisa0110 bklc94 yok çatlatma iğnesi olup aşılama yapıldı tutmadı sonra bende Bi daha gitmedim hastaneye 1 sene kadar o aralıkta kendiliğinden oldu hiç beklemiyordum 😇
evrem07 bklc94 ben gittim ama eşim henüz gitmedi. Bir tane çocuğumuz var 5 yaşında olmayacağını hiç düşünmedik açıkçası. Bakalım bu ayda olmazsa eşimle beraber gideceğiz artık
Bmsb evrem07 benimde öyle canım ikinciyi istiyoruz olmuyor ilk oğlum normal yolla ilk ayımda gebe kalmıştım.Sen iğneden sonra kaldın mı hamile
bklc94 eylusce umarım dedıgınız gıbı olur hersey 1 yıl oldu bı de boyle deneyelım dedım hepımızın gonlunce olsun cok tesekkur ederm
evrem07 Bmsb 3 ay çatlatma vurundum olmadı, bu ay gonalf yumurta büyütü ve çatlatma iğnesi kullandım oldu inşallah. 13. Gün beta 86 çıktı. Yarın tekrar kan vereceğim