anonim3838 Kontrolleri devlette ama doğumu özelde düşünüyorum özele de sadece cinsiyet ve detaylı ultrason doğum için gideceğim ama doktor olarak çok bilgim yok tecrübeleriniz varsa paylaşır mısınız muayene için gidenler veya doğum yapanlar nasıl geçti
gunesgamzee anonim3838 benim ikinci gebeliğim şuan ilkini de dünyam da İbrahim demir de yaptım bunu sa öyle düşünüyorum inşallah bi kaç arkadaşımı da yönlendirdim memnun kaldılar biraz soğuk birisi ama gerçekten çok bilgili birisi benim evliliğimde problemli biraz hastanede sıkıntı çıkmıştı onu bile personellere tolere ettirmiş ve en sevdiğim özelliği sağlık ocağında yapılabilecek test varsa burda yaptırmak zorunda değilsiniz diyo paracı değil ha bide uzun oldu ama geçenlerde ücreti sordum takipli hastalara 45.000₺ takipsiz hastalara 58.000₺ dedi ve 6 ayda bir güncelleniyormuş fiyatlar
bozkurt38 Eda ülkü karakilic oğlumda ona gittim ve doğumu onda yaptım ilgili bir doktor güler yüzlü en azından ben çok memnundum maddi imkanim olsa bu bebegimi de onda dogururdm☺️