rumeysakoyuncu Kızlar merhaba sırt kol omuz ağrılarım var diye at kestanesi kremi sürdüm birazda olsa rahatlatıyor diye ama hamilelikte kullanılır mı bir zararı var mı sizce aranızda bilen var mı ?
miniginannesi__ rumeysakoyuncu ay bende omuzlarıma sürdüm bir iki kez sıkıntılı mıymış bilmiyordum eğer öyleyse
rumeysakoyuncu ferilife bir kaç yerde gördüm de sakıncalı dediler emin olamadım beni de bir tek o rahatlatıyordu gerçekten pazartesi doktora gidicem bir ona sormam lazım