kemalefe maalesef erik düşünmek istemiyorum inanın ağzımın suyu akıyor sürekli erik yeme hissi geliyor böyle birşeymiş aşermek ilk istediğimde nefsimi köreltmek için aldık ama 1 2 hafta daha dayan abla dedi pazarcı abi getiricez şu an çok pahalı ben nasıl alıyımda satıyım burda dedi kimse almaz dediki haklı adam pazarda 5 eriği 300 liraya kimse almaz o yüzden sabrediyorum bakalım bayramdan sonra gelirmiş bu arada siz merede oturuyorsunuz