arsbt canım belirtilere göre olmuyor malesef. Benim iki çocuğumda da tüm belirtileri kızdı, her gören kesin kız diyordu belirtilerime göre ama ikisi de erkek. Belirtiler kişiden kişiye değişiyor ya. Bir annede bile aynı cinsiyette iki gebelikte belirtiler farklı oluyor. Sağlıkla gelsin inşallah oğlunuz ☺️