Yasminnn26 merhaba
2li tarama testlerinde doktorlar cinsiyetini görürler ama cinsiyet ayrımı yapan aileler bebeği aldırmasınlar diye söylemezlermiş.Ben 2li testi devlet hastanesinde yaptırmıştım kıza benziyo demişti 33 haftalıı oldu hala kız diyorlar
Sende ısrar ersen söyleyebilirler