QueenBahar_ 1Ali mutlu bayramlar Ama nedense bir tarafım hep buruk çok şükür ailem ile bir sıkıntım yok ama neden bilemiyorum acaba çocukluk bayramımızı özledik diyemi
orhismommmmmm 1Ali hiç denemedim yiycem şimdi. Bize kimse gelmiyor hep biz gidiyoruz ama olsun sevinç güzeldir evde olanı koydum😅
1Ali QueenBahar_ olabilir canım bende senelerdir hiç bu kadar heveslenmemiştim bu sene sanırım oğlum biraz daha olayları anlayabildiği için daha çok özenesim geliyor. İçin hep buruk gurbetteyim 🥲