Hanımlar 33 haftalığım regl ağrısı gibi ağrılarım var ve buna mide bulantısı da eklendi. Bebek çok hareketli maşallah ama bu regl ağrısı gibi ağrılar ve göbeğim yavaştan aşağı inmesi falan beni çok korkutuyor. Sürekli olarak ya akıntım çok olmaya başladı ya da bebek keseme vuruyor idrar kaçıyor diye düşünüyorum ama bilemiyorum da bayram üstü doktoruma desem bir şey yapamaz. Var mı bu haftalarda bu durumu yaşayan