teraziela Kızlar nasıl gidiyor bebişlerle hayat ? ☺️🙏 @penbe_karisi @vanilya_kokusu_ @duygumfoca @miniminnacikk 🌸
kumsalanne teraziela mükemmel hayat 😁 tek eksiğimiz huniiiii 😌 Şaka bi yana iyiki varlar zorda olsaa Allah isteyen herkese nasip etsin annelik kutsal çok güzel duygu🙏💖
GamzeAGacs teraziela Benim bebişim 2 aylık ne yalan söyleyim çok zorlanıyorum bazen sürekli ağlıyor ya da gazı oluyor .Yorulduğumu hissediyorum ama uyuyunca o yüzündeki masumiyet, yüzündeki gülücük herşeyi unutturuyor 🐣👼🏻Yeter ki onlar iyi olsun🙏
miniminnacikk teraziela ahhh canım benimmm 🤭 çokkk güzelll gülüşü kokusu bakışı 🌸🩷 eriyorum 🫠🤲🏼 geceleri hep uyanığım ya uyusa da uyumasa da 🫣 şey var bende ya ys uyuduğumda bir şey olursa 😶 bu nasıl geçecek ne zaman geçecek yaaa 🥱 sen nasılsın peki ?
kemalefe 5 yaşındaki kızım da huni takmadım ama bu gelecek olan bebişimde şimdiden huniyi takmış bulunmaktayım🤣
kemalefe teraziela ilk kızımı mumla aratiyor şimdiden ya 34+3 olduk 29.haftadan beri gelmeye çalışıyor inşallah ablası gibi 40 haftadan sonra doğar 🤣
teraziela kemalefe İnş zamanında gelsin canım stres yapma🙏 bende doğum yapalı 16 gün oldu iki çocuklu hayat zormuş😂
kemalefe teraziela Sıkıntı yok canım şiddet olan bir evlilikte büyümesinden iyidir şuan babalık konusunda eski esimden rahatım kizina çok iyi bakıyor kendimi böyle teselli ettim
teraziela kemalefe İkinci evliliğin güzel gidiyordur umarım 🙏 kimse boşanmak için evlenmiyor zorla yürütmektense vazgeçmek daha iyi oluyor bazı durumlarda iyi bir eş olamamış iyi bir baba olsun zahmet olacak 🙏
kemalefe teraziela ikinci evliligim eşimin ailesi yüzünden kabus gibiydi ama çok şükür ailesinin gerçek yüzünü gördü şuan çok pişman bayramdan sonra gidecem inşallah
kemalefe teraziela neler yapmadılar ki iftira attılar hamile halimle evden kovdular eşimi de dolduruşa getirdiler evlerini yakacaktım esim zor tuttu beni şuan ne ben ne eşim konuşmuyoruz onlarla
teraziela vanilya_kokusu_ Ağrın nasıl bebiş ne alem de ilk günler daha zor geçiyor ama geçiyor ☺️🙏 ben hala adaptasyon aşamasında olduğumu düşünüyorum🙈
teraziela miniminnacikk valla o duygu hemen geçmiyor annelik hep bir panik hali🤭 valla bende iki çocuklu hayata adaptasyon süreci yaşıyorum 😂 uykusuzluk zorluyor 😴💤 iki çocuğa yetemiyorum hissi üzüyor öyle işte😔