Papatya-18 bence artık normal diye düşünüyorum. Benimle aynı haftalarda hamile olanlar şişmeye 20.haftada başladı neredeyse. Benim 36.haftada ayaklarım şişti sadece. Alyansım bile hala oluyor. Sadece uzun süre takılı kalınca parmağımı sıkıyor. Şimdi 37+6 olduk bu da artık normal bence. Vücut yapısıyla ilgili olduğunu düşünüyorum