Yatak odasında termometre var ben dereceye gore giydiriyorum. 5.5 yaşında oglum oda sıcaklığımız ortalama 20 derece. 1 togg kullanıyorum normal esofman takimi uzerine uyuduktan sonra kontrol ediyorum sıcaklıyorum gibiyse fermuarını açıyorum az kendim uyuyacakken kapatıyorum. Yada cok soguk havalarda sıcaklık 18 derecelere düşerse 2.5 togg kullanıyorum. Ev merkezi sistemle ısındığı icin en iyi çözüm termometre ile takip etmekti. İlla tek tulum alacak olsam 1 togg her turlu is görür. Uyku tulumu uzerine örgü yelek vs giydirerek de uyuttum anneme gittiğimde soğuk evde oyle de sıcak kalmıştı.
Baharda ince pijama takimi uzeri 1 togg ile devam ediyorum. E bebek ve lcw kullandım ve lcw daha uzun ömürlü gittiği icin hep ondan devam ediyorum.
Bu sene gecen seneden kalan tulumu giydi ama seneye ne yaparım bilmiyorum 6 yaşını dolduracak tulum bulmak her geçen sene zorlaşıyor ama hala cok deli uyuyor yorganla yatiramam güvenip 🥲 büyük yas icin önerilere acigim❤️