Lamelif Bu ikinci bebeğim ilk bebeğim 9,5 aylık henüz. Sezaryen doğum olduğu için karnım alt bölgesindeki hissizlik hala devam ediyor ameliyat yerinin çevresi. Sanırım o yüzden hiç hareketlerini hissetmiyorum 🤷♀️
Ggizemsnl Lamelif bende 17. Haftadayım hissetmiyorum ama ikinci bebek olduğu için erken hissedenler varmış. Sıkma canını herkes erken hissedecek diye bir şey yok sağsalim doğsun inşallah 🙏